Φόρμα Υποβολής Παραπόνων

Η «NGN Autoprotect Hellas Ltd» με σκοπό να βελτιώνει συνεχώς τις υπηρεσίες που παρέχει εκείνη και οι συνεργάτες της, ζητά από τους καταναλωτές να ενημερώνουν εγγράφως σε περίπτωση που προκύψει το οποιοδήποτε παράπονο, έτσι ώστε να εντοπιστούν εγκαίρως πιθανές αδυναμίες και να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά.


Παρακαλούμε περιγράψτε το πρόβλημά σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 5 ημερών από την παραλαβή του παραπόνου.

    YOUR NAME (required)

    Title: MrMrsMiss
    First Name:
    Last Name:

    CONTACT DETAILS (required)

    Telephone -landline (+country code):
    Mobile (+country code):
    E-mail:

    LICENCE PLATE No

    POLICY No


    Date of Complaint:
    Description/Reason of the complaint:

    Εναλλακτικά, συμπληρώστε το ειδικό έγγραφο

    Φόρμα Παραπόνων - pdf

    Διαβάστε χρήσιμες πληροφορίες και οδηγίες σχετικά με την συμπλήρωση της φόρμας παραπόνων.

    Η φόρμα μπορεί να αποσταλεί με τους εξής τρόπους:

    • Φαξ: +30 211 182 7577
    • Email: complaints@autoprotect.gr
    • Ταχυδρομικώς ή με παράδοση στα γραφεία της Εταιρίας μας: Λ. Συγγρού 314-316, 17673 Καλλιθέα, Αθήνα